sakura

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Malin - 22 juni 2013 19:31

Idag är jag trött kan jag lova, helt jävla slut :o


Blev nämligen inte många timmar hemma igår kväll förens Sundberg ringde och tyckte vi skulle med hem till Erik och dricka lite.

Och ja varför inte? Jag hade ju faktiskt pratat med Erik under dagen om just ev att hitta på något, dock blev det bara vi 4 och sen kom en annan över en sväng också.


Jag drack fanta med dom andra drack en del öl åtminstone!


Vi drog hem med sista bussen så David somna strax efter 02 medans jag läste lite bok innan jag släckte lampan vid halv 4 i morse :p


Strax efter 12 idag väckte David mig och frågade om Diva kanske skulle ut och få kissa, och givetvis var det väl så.. Sovit som en stock hela natten och var dödstrött när han väckte mig.

Men ut gick vi och hon kissade bara...


In igen och la mig i soffan med Diva och där somna vi båda två :p

Låg där någon timme innan vi drog ut till svärfar i Kniva.


Där ute fick vi ficka, te och paj =D Mums som tusan var det!

Vädret var lite halvdant hela tiden men det regnade åtminstone inte iaf...


När vi åkte därifrån åkte vi förbi och kollade stallet och Sakura, hon kom i full fart när jag ropade, vilket hon gör varje gång (trav/galopp emellanåt) oftast om hon är själv lr om Ebbe saknas.

Och idag var Lina ute med Ebbe så jag antar därför, men hon kommer alltid när jag ropar iaf =)


Diva fick hälsa på henne typ med, så söta :)

Sakura blev kanon glad när hon fick syn på Diva, men Diva sprang iväg utanför hagen när Sakura fick fart mot henne, hahaha

Dom är så söta!


Nåja någon bild på Diva från när hon sov hos Erik igår kväll samt någon bild från ute hos Svärfar och en bild på söta Sakura <3


Som jag framförallt funderar på att börja stödfodra om hon inte börjar lägga på sig mer hull!
Gissar på att flytten tagit lite på henne, en hel del kan rasa i vikt då. Men rasat har hon inte direkt men tunnare har hon blivit tyvärr :(


Sen har det blivit ganska lerigt vid ingången till hagen nu med :/ Suck!
Dags och byta hage snart tänkte vi.


         


Av Malin - 22 juni 2013 19:05

Här kommer bilderna från när vi åkte till stugan den 6:e Juni...

Dock bara dom från mobilerna...


               


                                                 


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards