sakura

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Malin - 30 april 2013 20:29

Och min sista dag i ÖP gruppen *snyft*..... Nu är jag ledig tills söndag natt, känns konstigt men så jävla skönt!


Idag har jag ridit Sakura, jag skulle ha ridit med C idag men hon dök aldrig upp och tjejen som rider ena hästen hos C sa att hon inte ens var i stallet förut så jag red iväg ensam istället.


Blev långtäkt, mycket trevlig tur på en otroligt jäkla pigg häst som dessutom fjantade en del men gick på iaf. (förutom innan vi kom till holmen, då fick jag hoppa av och ta en pinne). För det var ju en människa på den läskiga gården innan holmen.

Men med spö i handen så gick hon förbi även om hon gick nästan nere i diket :/ SUCK!!!


Sen gick turen bra, hon tvärstanna för en stor platt sten i skogen med, den låg på gåstigen dessutom och när hon fick syn på den så tog det stopp HAHA, hon är så jävla löjlig ibland!


Hon jobbade på hyfsat bra idag, låg på som satan så jag fick hålla tillbaka henne ganska mycket hela tiden, tog någon galopp som började med ett luftsprång för att jag höll emot henne och hon ville springa fortare :p

Men sen lyssnade hon minsann!


På backa bana så körde vi lite trav samt en vänster galopp och en HÖGER galopp... Hon tog dom klockrent =D HAPPY!!!

Övning ger färdighet verkligen, hon utvecklas min fina princessa <3


Gick sista biten hem då jag fick hoppa av och ta upp min pisk som jag tappade när vi red iväg... Det var skönt även det... 

Min fina tjej!


En bild från idag :)

 


Miraz gosade jag med lite granna :)
Hon hade varit på andra delen av tråden idag, så den låg över hela hagen :/ JÄVLA SKITHÄST!


Hann inte rida henne idag, eller jag åkte hem helt enkelt för att jag var så jävla hungrig!


Pillan fick sig en ridtur tillsammans med A :)
Hoppas den gick bra, Pillan har stått söndag och måndag så hon lär vara piggare igen, haha

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards