sakura

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Malin - 8 april 2013 19:53

Och dagen gick hyfsat bra, inte mycket och göra så det slutade med att man fick gå över till rull och göra returer. Gick bra iaf!

Sen var det stallet!
Och där blev jag bemött av två trötta hästar i stallet samt en trötter utanför.

Fixade allt och tog sedan in snuttan (Sakura) och gjorde henne klar för en ridtur tillsammans med Sanne..

Och det gick bra, blev skritt hela vägen runt Lennart men sen blev det trav på backa bana samt lite uppför efter Sanne.
Hon kändes riktigt fin!

Imorgon blir det en tur runt långtäkt sedan på onsdag rider A henne.
Så på torsdag får hon en välförtjänt vila :)
Sen blir det A som rider fredag och jag ska rida dressyr lör lr sön. Sen blir det vila igen.

Pillan ska jag ta en promenad med också och jag skulle vilja hinna med något med lillfisen också men vi får se vad som hinns med.
Pillan är prio ett!

Onsdag ska jag med Linda till sin fina häst! :)
Ska bli kul!

På torsdag rider jag nog Miraz och en promenad med Pillan!

Skoj, får se hur detta går ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards