sakura

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Malin - 3 april 2013 21:25

Idag blev det är längre tur på Sakura och därmed lite mer jobb ;)

Red bort och klättra, oroligt fint väder för den delen med!
Varmt å skönt!

Iaf så gick turen sådär, hon var pigg som ett as och lyssnade bara ibland på mig.
Och när vi hade tagit första galoppen så var det bara galopp eller skritt i huvudet på henne, trav vad är det?

Så jag var smått irriterad idag, superpigg å stark. Hon brukar inte bli stark men jag var hon så jävlar vad mina armar fick känna på't idag haha
Benen med för den delen!

Klättringen i sig var ett tag sen men nu ska det hållas igång igen när man väl kan rida den vägen utan att det blir för långt.
Så 1 gång/veckan är det som gäller nu samt 1 dressyrpass i veckan!

Hårda bud om man ska få fina muskler till sommaren och all hoppträning/tävling ;) (pay and jump) åtminstone :)

Bjuder på mysbilder från idag :)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards