sakura

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Malin - 22 april 2013 19:34

Och jag velar ang en sak på jobbet!

Och det verkar som att jag måste bestämma mig denna vecka ang detta också :(

Men det lutar nog mot ett svar efter att ha disk med älsklingen min... 


Skit samma, hästarna ;)


Blev en ridtur med Sakura först av allt idag, lika snäll och gullig att hämta även idag =D

Stoppade villigt ner huvudet i grimman <3 Kanske går vi mot ljusare tider igen?


Sen blev det en rejäl borstning av henne, och oj vad det flög hååår, hihi

Men hon njöt kan jag lova!


Jag tog turen som jag red med Pillan igår, och genom träsket går såklart Sakura åt helt fel håll emot vad jag ville så

det hela slutade med att hon sjönk ner djupt med ena bakbenet, sedan tog hon ett framben och dök ner rejält men vi tog oss upp, trodde dock för en stund att nu jävlar blir vi liggandes här. USCH!


Inga brutna ben eller skada, SKÖNT!

Men en något rädd häst för stunden och matte såklart!


Vi körde på skritt och trav, tog en liten galopp också som hon busade till rejält i :o Bushäst!

Märks att hon stått, haha


Efter henne tog jag in Pillan, och hon var vacker ;) Så det blev en storborstning även för hennes del och även där flög pälsen all världens väg.

Men skönt tyckte hon minsann ;)


Blev en kort promenad med henne bara då kl hann bli så jädrans mycket, men hjälp vad hon var full i bus. Kanske tur att jag inte red, haha

Hon var mer i luften än på marken, MEN vaksam och lyssnade bra på mig motsatt vad Miraz gör :/ haha


Så hon tyckte det var kul att få komma ut iaf!

Imorgon blir det nog vila för alla (regn)...


På onsdag och fredag ska Astrid rida Pillan, spännande!

På onsdagen får hon rida henne själv, och mot att hon rider får hon även fixa mockning och vatten ;) Haha

Skönt att slippa det två dgr denna vecka.


Astrid är en tjej som ev kommer hjälpa mig med Sakura senare, men ska börja hålla till lite i stallet nu och rida Pillan och Sakura lite emellanåt. Spännande måste jag erkänna!
Dock är hon sjukt bra.


Jaja, godnatt på er ;)


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards