sakura

Alla inlägg den 14 april 2013

=D

Av Malin - 14 april 2013 21:22

Hej hopp på er!


Nu mår datorn bra igen så nu kan jag ordna med bilder bland annat, men har inte alls hunnit med eller orkat göra det så det kommer med tiden ;)


Inte skrivit här sen i tisdags så jag tar väl och skriver ner lite skit här nu tänkte jag.


Onsdag åkte jag med Linda ut till hennes stall och såg när hon red dressyr på sin medryttarhäst.

Riktigt kul och se henne rida och även träffa den fina hästen!


Torsdagen var jag ut i stallet och fixade med allt, men mitt minne sviker mig så jag vet inte vad jag gjorde med hästarna mer än att jag tog in och fixade med Pillans ben bland annat, tror jag gick en promenad med henne också.


Fredags åkte jag bara ut och fixa allt samt borta av Miraz ben, för A red både Pillan och Sakura då.


Igår låg jag däckad i soffan hela dagen men åkte ut och mockade åtminstone, men det var knappt så jag klarade det :/


Idag var jag ut och fixade stallet på förmiddagen och sedan kom David och hämtade mig.

Så vi åkte på lite ärenden.


Sedan gick jag och mötte upp Camilla vid tåget, hon kom från Örebro för att prova Pillan :)
Det är en tjej jag haft kontakt med över mailen i flera veckor nu som känns så bra och hon var bra också.

Ridningen gick bra, och Pillan var pigg och glad =D Kändes väldigt bra faktiskt!


Vi får se hur allt går.

Mamma, Michelle och Camilla var även och kikade på stall igår.

Alla gillade stallet också så det var bra, men vi får se....


Ska försöka hålla det mer uppdaterat här inne i fortsättningen ;)

Godnatt!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards