sakura

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Malin - 19 april 2013 20:51


 
 

Av Malin - 19 april 2013 20:49

NU kommr bilderna från när jag och Michelle red dressyr, första dagen jag och sedan Michelle andra dagen!


Vi kanske sitter mongo emellanåt men vi jobbar på sitsen, tro mig!


                                                                                               

Av Malin - 19 april 2013 20:02

Igår så åkte jag bara ut och mockade och kollade igenom alla sötnosar som mådde bra efter omständigheterna :p


Sakura var kelsjuk och höll sig nära, jävlar vad det blåste satan igår. Kunde fan inte ens gå framåt emellanåt för den höll tillbaka en till och med :o


Och idag fixade A allt och jag valde att stanna hemma och vila mig för att orka med resten av dom fullproppade dagarna som återstår av helgen... 

Älskling har åkt till Sälen så då kan jag passa på att fixa allt som ska göras!


Jag ska försöka rida alla tre både lör och sön, beroende på väder så kan det ev bli annat slags jobb för dom.

Sedan ska jag plocka ner stolparna i beteshagen, räkna av dom och se hur många det är. Spännande och se hur lerig och blöt man kommer bli efter det ;)

Så det blir nog mina regnbrallor på mjukisarna då!


Sedan ska jag försöka städa upp lite mer bland alla saker, rensa men detta kommer sist! Haha

Inte lika viktigt liksom... 


Så jag har en späckad helg.

Imorgon har jag inte hela dagen heller eftersom jag ska och se Danne lira med sitt band på kingen, äcen Christian ska spela med sitt band. Snacka om att dom lyckas träffa på samma dag! Skitkul ska det bli!


Nåja, får väl se när jag skriver här igen ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards