sakura

Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Malin - 27 augusti 2015 22:33

Jag har verkligen två helt undera flickor så är det bara. Två väldigt lika men ändå olika töser, en med något vasst humör som kommit smygande under den tid vi stått installad på box och sedan en som är otroligt kärvänlig och tigger om all uppmärkssamhet man kan få och ha.


Det är lyx det <3


Började med och borsta Miraz idag när jag kom till stallet, fick man och svns fixad med pälsglans också (kändes ganska onödigt när regnet senare vräkte ner) men för stunden behövdes det, tro mig!


Sedan fixade jag hovarna på henne, jösses vad bra det går (som jag sagt nu alla dagar) :p Idag var hon knappt märkbart halt så provade och trava i hagen med henne och man ser knappt det i traven nu med så det går verkligen åt rätt håll!

Nackdelen är att hovväggen gett med sig lite efter hålväggen, så den är mer öppen, men kletet sätter sig för iaf, tur nog.


Efter det gjorde jag Sakura klar för en tur tillsammans med Mima och Cascada!

Blev en lugn skritrur på långa tyglar hela vägen runt, avslutade med ca 20-30m trav innan vi skrittade sista vägen hem.


Väldigt skönt och ta sig en lugn och kravlös tur =D Tror båda uppskattade det, eller alla 4 =D


Får se hur jag mår imorgon, men hoppades på att ev ta mig ett dressyrpass på fröken. Få se hur humöret är då, haha



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards