sakura

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Malin - 20 augusti 2015 21:31

Idag har Miraz varit en riktigt duktig tjej =D
Hon var sitt gamla jag åter igen och klev på som ingenting, har jag saknat.


Inget test lr trams överhuvudtaget idag och det var SÅ skönt! Och det tror jag även hon tyckte ;)


Däremot märkte vi senare i traven att hon är lite halt, hon gick inte alls på som hon brukar och tänkte att det kanske kunde vara någon av bootsen som klämde kanske så hoppade av och tog av dem och hoppade sedan upp igen och provade rida utan, men det blev samma sak där :(


Så jag vet inte riktigt vad det kan vara för hon är inte varm lr svullen, man ser liksom ingenting men däremot har det spruckit en hovböld på henne under natten/dagen men den såg fin ut, gjorde dock rent hålet.

Men hon är inte halt på det benet utan på andra, där har hon ett hålrum längs hovväggen dock och är rädd för att det kan vara det? Lär fråga experten sen ;)


Väldigt mysko och från att bara visa hältan i traven till att sen visa lite även i skritten så blir man orolig såklart. Tror inte det var ömhet, det ser liksom inte ut så. Suck :(


Ska kontakta hovis och se om hon kanske kan komma ut och kika lite!


-------------------

M hade Sakura idag med och hon körde lite markträning på banan idag, lite travbommar först och avslutade sedan med lite hoppning, gick riktigt bra för dom och kul att jag även var kvar där samtidigt =D

Bjuder på lite bilder på dem!


         

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards