sakura

Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av Malin - 12 augusti 2015 23:30

Idag blev det ett litet dressyrpass på banan för och känna igenom Sakura, hon var riktigt fin idag och bjöd på sig i alla gångarterna även höger galopp som är fruktansvärt jobbig tycker hon.


Blev en del sura miner på mig också, mer än vanligt och vet inte direkt varför men sen när man fått som man vill så är det lugnt. Men man blir såklart orolig så ska höra mig för.

Ute när jag rider henne så gör hon inga sådana här tendenser så tror hon tycker banan är väldigt tung och arbetas på speciellt när hon inte har all styrka och muskler ännu.


Men iaf så var hon riktigt fin, galoppen kändes verkligen helt annorlunda från i lördags när jag red henne så det var lite kul. Sen tror jag hon gör det mer jobbigt för sig än hon behöver, jag jobbar en del med hennes galopp och idag sökte hon sig ner nästintill hela tiden men jag tror inte riktigt hon orkar det men ändå gör hon det och blir sur på mig, lite knäpp är hon ibland.


Miraz fick sig bara ompyssling och mat idag :) Hon verkar inte klaga :p haha

Blev så sent innan en som skulle hämta transporten min väl kom så jag hann ej rida båda som det var tänkt från början. Lite trist!


Fick någon bild på Miraz i hagen samt så försökte jag filma hennes dinglande hängläpp påväg till hagen igen,  gick inte så bra :p



 

     

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards