sakura

Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Malin - 16 augusti 2015 22:08

Igår fick båda flickorna vila för jag mådde inte helt hundra, jädrans huvudvärk som förföljt mig hela helgen :(


Men dom fick bortsningen, smörjning och mat såklart!


IDAG så har jag longerat båda två faktiskt.


Först ut blev Sakura, hon kom till grinden när jag kom <3 Och dök ner med huvudet i grimman, fina tjejen!

På banan kändes hon lite slö och trött, skritten halvseg men ökade väl på när jag bad om mer, traven var fin och galoppen var seg, där fick jag mana på en del speciellt i höger. 


Men fick väl igång henne hyfsat tycker jag, men lite trött tror jag ändå. Hehe


Miraz var jag osäker på eftersom det varit så himla segt dom andra ggr nu vid longering men det gick faktiskt bra. Hon var lite seg först men jag bad om ökning och hon gav mig det, både i skritt och trav faktiskt!


Så jag körde inte alls länge med Miraz, inte med Sakura heller givetvis men Miraz avslutade jag med direkt när hon gjorde det jag bad om utan några problem.


Var så glad, skymta lite av den där pigga och glada Miraz igen =D 


Just det, provade Miraz sitt nya halter idag med. Har inte gjort det innan, haha

Har helt glömt bort det men idag så, och hon blev skitsnygg!!


                   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards