sakura

Alla inlägg den 26 december 2014

=D

Av Malin - 26 december 2014 13:57

Annandagen är här och snart är julen över och all dess mat också! Den är man ganska trött på, maten alltså.... Allt annat är bara mysigt faktiskt.


Idag hade jag morgon igen, i lilla stallet.

Det gick smidigt som vanligt.


Hade hand om Lina idag också och det gick också väldigt bra, inte så svårmockad som jag trodde hon skulle vara MEN det var kutterspån vilket var en evighet sedan som jag mockade i så det gick väl sådär men tror det gick bättre efter en stund. Hehe


Vattnet fryser direkt ute nu, inte alls kul. Stackars hästar alltså.


Gjorde ingenting med hästarna idag för hela förmiddagen gick fort när man hade tre hästar att fixa åt. Sen kylan hjälpte inte. Mina fingrar frös som satan så jag tappa känseln nästan ibland, var bara och skölja dom i varmvatten då.


Fotade lite bilder vid forsen idag, sen har jag några andra bilder som jag tänkte lägga upp. Vet ej om jag kanske lagt upp dem :p hahaha


                   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards