sakura

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Malin - 8 december 2014 21:36

Blev ingen ridning igår, skulle rida med Sus men hennes häst var lite varmt i benet så vi bestämde oss istället för och gå en promenad och bra var väl det måste jag erkänna.


Glansis överallt där ute typ så på vissa ställen gick det knappt och gå. Sakura har aldrig haft problem att vara barfota under vintertid, förr hade jag inte ens boots på henne och hon klarade det väldigt bra, men hon är väldigt stadig och stabil i hennes steg så det hjälper nog givetvis.

Men på glansis då halkar alla, även hon så det var nog tur vi bara promenerade säger jag. Usch!


Idag var det dock bättre där ute för dom hade sandat på bra, märkte knappt att det var is på många ställen när jag gick där i morse, väldigt skönt.

Men idag fick fröknarna stå, eftersom jag kom direkt efter jobbet så fixade jag alla sysslor bara och sen åkte jag hem och sov.


Har morgon imorgon igen, men i stora så kommer väl göra likadant då gissar jag. 


Kommer bli mycket stående för mina flickor dessa två veckor, skall jobba fullt denna och nästa vecka plus nu på lördag så det blir att försöka sova lite extra när jag väl kan det.

Men någon promenad och ompyssling skall vi nog hinna med!


Just det, det var proteinöverskott mina flickor fick, så dom svullna benen försvann när jag minskade på högivan igen. Ökade ju på när det blev kallare efter att ha pratat med en god vän som är duktig på sådant men sen som ni vet blev dom tjocka i bakbenen och jag trodde det hade med det hårda underlaget och göra (vilket det kan givetvis) men sen provade jag och dra ner på högivan efter att en annan god vän tyckte jag skulle prova det och vips så försvann det.


Men men, detta var inget vidare inlägg men ni får stå ut med dom tråkiga uppdateringarna nu eller om det ens kommer några. Det återstår och ser helt enkelt ;)


Godnatt till er som får sova snart!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards