sakura

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Malin - 25 december 2014 23:00

Och så var det lite julluch och julmiddag under juldagen.


Först så var vi iväg till svärfar och fick lite jullunch och julklapp =) Michelle var med också såklart.

Satt och studerade lite fåglar också, haha


Mycket trevligt och gott var det!

Tog lite bilder genom fönstret på natur/fåglar samt rådjuren som kom och ville ha lite mat. Tyvärr lite kassa bilder på dom men ni kanske ser dom iaf.


Efter det så lämnade David av mig vid stallet så att jag kunde fixa hästarna och när jag var klar där så hämtade han mig och vi for vidare till Svärdsjö till syster yster och hennes familj.

Där åt vi julmiddag och medans vi smälte maten så fick Emmie öppna julklappar vilket var SÅ kul! Och när julklapparna  var öppnade så blev det lite fika.


Senare på kvällen åkte vi hem och jag och Michelle såg på film, Dracula, den nya.

Helt ok film faktiskt, blir nog en fortsättning så som den slutade.


Bilder från dagen ;)


                                                 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards