sakura

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Malin - 19 december 2014 21:08

Idag hade gulliga Moa mockat åt mig igen, kan det finnas någon snällare människa än hon? Så glad att hon kom till vårat stall med.

Miraz blev det ingen ridning med, hade tänkt rida och gick över till lilla stallet för att hämta hjälmen men då var Sus där så vi började snacka och jag började fixa med Sakuras mat bland annat och sen med skåpet som jag ska byta till.

Sus skulle ut och rida så då tänkte jag att jag hänger på henne först då med Sakura så kan jag ta Miraz efter.

Men det tog lite tid med allt innan vi kom iväg och vi valde att rida runt småtäkt istället för runt byn då det var så himla halt på vägen.
Så då tog det lite extra tid även där. Dock så gick det och trava på åkern ;) så vi travade lite granna idag.

Sakura var riktigt pigg och framåt, lite busig men inget märkvärdigt.
Som vanligt går dom två helt perfekt tillsammans :)

Vi var tillbaka efter halv sju så då var det bara att mocka och fixa resten jag hade kvar och sen kvälla hästarna.
Så Miraz får tyvärr vänta tills tisdag med motion nu, lika så Sakura.

Men då kan jag äntligen rida igång ordentligt igen :) känns jävligt bra!

Nu får det gärna komma lite mer snö igen, det mesta regnade bort i natt därmed halkan på vägarna.
Vi får se hur det går med vädret!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards