sakura

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Malin - 15 december 2014 21:51

Åkte ut ganska sent idag till stallet då jag hade kvällen plus att jag sov så jädrans dåligt efter jobbet.

Men ut kom jag och fixade allt, söta Moa hade mockat åt mig idag.. Tusen tack för det åter igen <3


Tog och borstade av Miraz och myste med henne i boxen, så mysig ponny hon är alltså!!

När jag var klar hos henne så gick jag över till Sakura och fixade allt där.


Tog även in henne och borstade av henne och pysslade, hon ville dock in i boxen och käka eftersom dom andra stod och käkade. Men hon fick gott och väl vänta på sin tur, hon såg ju förjävlig ut om benen :o Snacka om lerstänk och skitig!


Sen tog jag väl och sopa igenom stallet, började flytta lite saker från mitt gamla skåp till det nya skåpet. Måste dock skruva om hyllorna samt slå upp en blanka på baksidan om skåpet så jag kan få upp sadeln också. Suck.. Haha
Vi valde det skåpet som det var mest jobb med tror jag ;) hahahaha


Men det blir nog bra i slutändan, det är rent och snyggt på både in och utsidan så jag får vara nöjd med det!

Funderar på om jag ska försöka hinna köpa hem glitter lr be David och pynta lite även hos Sakura. Lite julfint borde väl även hon få va? 


Nåja, imorgon har jag morgon i lilla stallet så åker ut direkt efter jobbet och fixar åt båda.
Tänkte försöka hinna gå en promenad åtminstone med båda innan jag sen skall åka hem och sova lite.


Vi får se vad dagen erbjuder sig =D

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards