sakura

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Malin - 12 februari 2012 19:30

Japp idag blev de hoppträning för Amelia och Pillan :) Gud så det var länge sedan nu.

Allt gick väldigt bra och dom mjukstartade med dressyruppvärmning.


Böjning, speciellt i hörnen och det blir det absolut mer av så att hon mjuknar upp igen!


Sedan blev det några hopp över småhinder och några ggr över ca 50-60cm, vi avslutade dagen med 2 skutt över 1m... Dom är så himla duktiga!!


Vi har sagt det nu att vi kör på 1 gång i veckan tills det är slut. Amelia ska även snart påbörja hoppträning med min bebis. Tror Sakura och Amelia kan bli riktigt fina och duktiga ihop!
Men här blir det träning, tävling och träning kan jag lova! Hon kommer även få rida riktig träning här, inte med mig som tränare utan förmodligen Gemma skulle jag tro ibland för att få ut det bästa av allt! 


Kommer bli ASUM!!!!


Jaja, på onsdag ska Amelia hänga med mig så att jag kan tömköra lillfisen igen... Jag skulle ha jobbat mycket med henne nu under Sakuras fina 1 månadsvila och den är slut i helgen och ja vad ska jag säga. Jag har tömkört Miraz 1 GÅNG!!! Hahahaha

BRA Malin!


Så på onsdag kör jag en tömkörning så det heter duga!

Kör runt kyrkan då också tänkte jag bara för att få lite mer att träna. Om Amelia rider eller går med utan häst får vi se men jag skulle tro rida ;)


Nu får ni lite bilder från idag och en film ;)

                                       



FILMEN!!



En dressyrfiilm också!


 


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards