sakura

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Malin - 4 februari 2012 15:19

Nu har vi varit ute på äventyr!


Började först med vatten och mockningen vilket gick väldigt fort skönt nog!

Strålande väder och inte alls kallt med andra ord PERFEKT väder för tolkning.


Pillan blev den häst vi tog eftersom lillan ej är inlärd och Sakura står på vila ;)


Pillan var taggad minst sagt och fart fick vi också, haha...
Fy fan vad kul detta var och dagen gjorde helgen guldvärd!


Amelia tog två repor i galopp över åkrarna med ;)


Lite bilder från idag och filmer vet jag inte om jag kan ta för det blir ju aldrig bra nu för tiden, dom fungerar ju inte?

                   

Av Malin - 4 februari 2012 10:56

I väntan på tant Amelia ska vakna sitter jag här på mattan framför datorn då jag skulle få igång skitdatorn vid tv, dock har David stängt av sin skitdator så ska vi se på film ikväll så får det bli på min dator, grr


Ok, Amelia ska sova här idag så tanken är middag. Min berömda kycklinggryta med curry samt ris till och sen wookgrönsaker i grytan. Det var jävligt länge sedan jag gjorde den och OK den är inte helt egengjord eftersom currysåsen är färdig :p Men den är GOD!

Brukar lägga till extra wookgrönsaker men jag glömde köpa det så jag hoppas det blir bra iaf.


Sedan blir det massa gott och film tror jag, dragit hem två skräckisar som jag redan sett och jag vet inte om Amelia sett dom? Men skulle inte tro det i och med att hon inte gillar sådana filmer, HAHAHA

Vi får se om jag lyckas få henne och se dom ;)


Men först av allt så ska jag ut till stallet och tanken är tolkning, Sarah sa att hon gärna hänger på också men vi får se. Amelia den lilla sömntutan sover på för fullt så jag vet inte om det händer något? hahaha


Jag kör en uppdatering sen igen!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards