sakura

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Örebro!

Av Malin - 24 november 2011 22:42

ONSDAG!


Örebro! David körde mig direkt till Borlänge station så jag tog tåget därifrån kl 16, jag sov en heeel del på tåget. Helt jävla slut var jag alltså och jag gillar inte att sova på tåg, iaf inte nu när man har metallplattan i munnen, den gör bland annat att jag dreglar en massa :( Så det är lite pinsamt faktiskt.


Vaknade en gång av att jag dregla, suck :p Men det såg ingen tur nog...!


Väl hemma hos Mami, hon stod och lagade mat när jag kom in och Michelle var ute med kompisar.
Efter maten blev det och kika på  lite avsnitt utav Gossip Girl! Och sen några Supernatural, till det käkade jag en del chokladbollar och kolatoppar MUMS!! Köpte utav Michelle, hon säljer för skolan eller något..   


Sedan hittade jag på en ny serie också, råkade jag göra :p Hart and Dixie heter den och den var fan apbra!
Så jag såg några avsnitt utav den med innan jag stängde av vid 03 för att sova ;) 


TORSDAG! 


Idag har jag tagit det luuuuugnt hela dagen kan jag säga, haha!
Mor jobbade ju natt så hon la sig runt 11 tiden och jag vaknade strax där innan så jag låg vaken där och messade med Sarah en del.


Fick svar utav Jonny om banan, han lät dom som hyr bestämma och dom vill inte att vi ska låna banan, fast att det gäller några enstaka ggr. Så det var riktigt surt måste jag säga och dåligt för dom använder inte den typ :/ Haha


Strunt samma!


Jag såg klart på alla avsnitt utav Hart serien och sen Supernatural, bara degat hela dagen alltså. Tog mig inte upp och åt frukost förens mamma gick upp, och då hade jag käkat några ckokladbollar och julmust under morgonen och det :/ Blev riktigt illamående efter två mackor och en kopp te.. Hualigen!


Sen var det väl bara och göra sig redo för BIO med älskade Michelle :D
Vi gick som sagt på Breaking Down, del 1.. Kan inte säga annat än kanon bra! Nu längtar man tills sista delen bara som kommer om 1 år :/ Men men tiden lär väl rulla på eller inte? haha


Imorgon ska vi till Marieberg och kika runt, köpa present till Lukas bland annat :o Spännande!
Mica kommer också på kvällen.. Bara jag får behålla sängen så är jag nöjd för här är jag bäddad ;)


Godnatt på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards