sakura

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Malin - 15 november 2011 21:10

Kikade på en dressyrsadel, bomlös förra veckan, mailade och frågade om den och det var en del intresserade utav den.
Jag skulle hört av mig i lördags men har helt glömt av mig så jag mailade idag och kolla om hon har den kvar men har ej fått svar ännu.

Ska jag köpa den om den finns kvar? Jag vill det! 

Denna är det!
Några år på nacken men det gör mig inget! Då kan jag fundera ut och leta andra sadlar medans jag har denna ;)
   

Av Malin - 15 november 2011 19:54

Hämtade ut min nya sadelgjord idag =D Vilket pangköp jag lyckades med tycker jag!

Helt ny såklart, nypris 715kr men JAG fick den för 450kr!! Tacka vet jag Tradera ;)

Såhär ser den ut!
 

Snygg?
Tyvärr har jag ingen sadel som jag kan använda den til just nu, haha :p

Sarah bestämde sig ju för en dressyrsadel iaf och det ska jag även köpa till Sakura så!
Den får ligga här hemma och vänta ;) För en allround kommer såklart, bara hon fått upp lite mer muskler och sådant, vilket är på god väg!

För övrigt så red vi en tur idag!
Vi red runt Långtäkt, den korta biten :) Mycket trevligt faktiskt men idag var det KALLT *brr* Frost överallt var det och marken börjar få lite faste känsla också så det fryser nog på nu. HÄRLIGT!

Miraz var med om en liten olycka igår :(
Sarah stod och mocka och Pillan var med henne inne i stallet och Miraz kom och trängde sig förbi Pillan och där stod även  skottkärran så allt sluta med att Miraz hoppa på den och fasna med frambenet, hon visade inget igår och inget sår.
IDAG var hon väldigt svullen över knät, men hon kan gå på det utan problem. Lite segt och böja mycket men det kan jag förstå med den svullnaden, stackars liten!

Blir lite promenad med henne nu så man får bort svullnaden! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards