sakura

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Malin - 17 november 2011 20:06

YES, fick precis bröstselet sålt!
Verkligen kanoners alltså, och tjejen som köpte det såg mycket ut som en från filmer, hahaha :p

Hon sa att selet var riktigt fint och var värd varenda krona så det var skönt ;)
Nu är det bara sadeln kvar! Den har jag en köpare på men hon hör inte av sig. Trist nog!

Sen är Sakuras NYA sadel påväg... Okey inte helt ny men ny för oss och jag bara längtar massor!
Vill prova den NU... Tyvärr får jag invänta nästa vecka, hoppas bara jag får den senast på tisdag annars blir det smådrygt.

Jag och Sarah även bestämt oss för att rida Ridleden runt Siljan i sommar =D=D ÄNTLIGEN ska jag får göra det!
Hela leden är ca 27mil lång, man stannar och övernattar på olika ställen och rider i det tempo man själv vill. Vill rida runt hela såklart, men man får räkna med minst en veckas bortgång men det är det värt, är dock orolig över hur mycket Sakura klarar.... Men jag tror inte det är några problem ändå? Man får väl ta en extra heldags vila kanske?

Idag skulle jag tömköra Sakura men så blev inte fallet :o Inväntat hon som skulle köpa selet sen har vi handlat så ja det blev inte riktigt som jag tänkt. FY SKÄMS! Men tror det är skönt att hon får vila en dag till iaf ;) 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards