sakura

Alla inlägg den 17 juni 2014

:)

Av Malin - 17 juni 2014 18:34

Inget bakslag ännu ang Miraz utan det fortsätter positivt framåt. Hon är så himla nöjd över att få komma ut på dagen i lilla hagen så det är skönt.


Det var som igår med henne, jag hann inte gå någon promenad i morse lr nu på em så får göra det imorgon.

Fick skjuts ut av älskling på em idag då jag sovit så dåligt och ville hem och sova några timmar till, men har jag kunnat somna? Nej inte direkt :(


Så istället har jag beställt en ny flughuva åt Sakura, en med UV-skydd så att hennes ögon blir lite mer vilande för solen, hoppas jag. Hon är sol/ljuskänslig som tusan, stackaren.


Hämtat upp en sadel som jag ska prova också, tänkte försöka göra det imorgon eller torsdag.
Skall prova den på både Sakura och Miraz och se om den kanske kan funka, det är iaf 17.5 på denna.


M har Sakura idag :) Eftersom hennes häst är skadad också nu så erbjöd jag mig att hon får rida/sköta Sakura hur mycket hon vill. Jag är tacksam för all hjälp jag kan få nu när Miraz är dålig och det är en del där och ta hand om.


Nej, göra något och käka och sen försöka sova lite igen då!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards