sakura

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Malin - 30 januari 2014 11:12

Hade morgon idag så jag var ut tidigt idag :)


Ganska skönt och ha morgon för det är så lugnt och fridfullt där ute då och man gör allt i lugnan ro.


Idag fixade jag allt åt Prince med, för Moa ska ha ridprov idag inför gymnasiet. Hoppas det går bra, hon är en riktigt duktig tjej så detta förstjänar hon minst sagt. Att få komma in på denna linje osv. Snacka om att utvecklas själv och även med hästen.


Nog om det ;)


Skulle ta en ridtur idag och även rida med raka bettet eftersom det inte blev av igår. Men jag fick en sådan djävulsk huvudvärk från helvetet så jag trodde jag skulle svimma i stallet idag, och den vägrade försvinna och eftersom det inte fanns huvudvärkstabletter där ute så fick jag försöka ta mig igenom det sista av alla jag hade kvar helt enkelt.


Men sen blev det inte mycket mer, tog in och borstade av Sakura och slängde på täcket sen fick hon gå ut igen. Trist men ibland blir det så :( Får se om jag ev svänger förbi senare och tar en liten tur på henne. Man vet aldrig.


Men nu strax ska jag bege mig ut till Svärdsjö med Mica och hälsa på Sanna och Emmie <3 Och Roos såklart, hehe


Peace <3

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards