sakura

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Malin - 24 januari 2014 20:30

Idag var det planerad promenad och massage utav Sakura men jag hann med massage och sen inte så mycket mer, stress som fan blev det :(


Men iaf så uppskattade Sakura massagen, njöt på väldigt fint.

Men hon blev dock lite grinig vid bakkärran, vid korset nästan tyckte mig även känna lite hårdnad på höger sida mer än vänster sida så misstänker att det ev är något.


Ska fortsätta massera lite och blir det inte bättre skulle en massör komma ut och kika!
Så håll tummarna nu. Har inte riktigt råd med en massör för tillfället, resa osv har kostat för mycket nu :o


Kan tala om att hon var en bitch innan massagen iaf, stod på gången utanför boxen idag och denna sida är hon hopplös på, mer bråkig och bitchig så vi hade oss lite grinigt där och jag skulle sätta på sulor också vilket gick sådär men sen så, då lugna hon sig när jag till slut fick nog, grr!


Imorgon är det löshoppning, tidigt. Vi har tid vid 10, ska bli kul.

Både Moa och Sanne ska även vara med så det blir kalas detta =D

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards