sakura

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Malin - 19 januari 2014 21:22

Min fina lilla gris, i tre dagar har hon nu varit lite mer som sig själv och jag ÄLSKAR det!

Visst, hon försöker fortfarande bita dom som går förbi henne hela tiden men förutom det så är hon toppen.

Idag var hon även väldigt duktig med hovarna, otroligt duktig! TUMMEN UPP!


Men jag tänker inte börja hurra ännu, för ni vet hur det gått upp och ner med henne sen hon kom i trotsåldern samt efter sparken osv.


Jag ger henne även 8kg hö ute på morgonen vilket hon håller under hela dagen, tills eftermiddagen också, ibland behöver hon inte ens emhö men ibland behövs det, börjat ge 2dl mer i pelletsen med och det verkar funka otroligt bra med.

Sen tycker jag fröken grovat på sig så enormt, inte bara i hullet (tro det eller ej) :p Min lilla tjockig börjar bygga mer muskler igen <3


Nåja, red över åkrarna idag och körde en del trav och lite galopp också. Hon busade till en gång i galoppen också så jag hamnade lite ur styr så då blev jag arg på henne. Fick båda galopperna idag, först tog hon fel men sen så.

Lite mer sådant, får inte bli vänster hela tiden ute nu. Jag får skärpa mig där alltså!



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards