sakura

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

Gott Nytt År =D

Av Malin - 31 december 2013 16:01

Då är sista dagen för 2013 snart slut och vi påbörjar det nya händelserika 2014 (förhoppningsvis) ;)


Idag gick jag upp vid 08 och drog ut efter 09 till stallet där jag möttes av en hemsk boxröra :p Men jag hoppas det ser bättre ut imorgon. När det ser ut som idag i boxen så brukar fröken vilja ha nytt spån men det är på tok för mkt spån i boxen för att redan slänga i massa spån. Så vi får se imorgon helt enkelt.


När jag väl var klar med allt så plockade jag in Sakura och gjorde henne klar, hör och häpna min bäs börjar komma tillbaka <3 Så snäll på gången!


Tog en promenad som uppvärmning på ca 10-15min kanske? Sedan ner på banan och longerade henne vilket gick väldigt bra faktiskt.

Lyssnade väldigt bra, men hon fick springa vilket uppskattades kan man säga för det ville hon. Haha


Igår blev det en kort promenad slash longering. Hon fick gå något varv runt mig bara.

Sedan en massa fotografering i hagen främst så ska lägga ut dem i nytt inlägg genom mobilen då det annars kommer bli liggande bilder :/ suck


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!! <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards