sakura

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Malin - 15 december 2013 21:01

Herregud, tänk att det är julafton om drygt en vecka nu. Det känns inte direkt som det med regn och plusgrader under hela vintern. Haha

Vilket skämt!


Idag hade jag städdag i stallet och då städar jag hela stallet, och det tar sin lilla tid må jag lova men det blir rent och snyggt för en stund åtminstone.


Efter det blev det en liten skrittur på ca 15min, blev runt hagarna eller egentligen runt Annika för jag tog inga reflexer så vågade inte rida efter vägen då.

Var ett gäng rådjur som skrämde skiten ur oss också när vi gick upp i skogen förbi en stor gran, då sprang det rådjur åt alla håll där i mörkret, haha


Men jag säger bara det, tur Sakura inte gör mycket till sig, hon hoppade till bara och det förstår jag när den ena sprang ut strax framför oss i full jävla fart :o


Imorgon hoppas jag på lite trav och jobb av henne men vi får se hur underlaget är, så trist men man får göra det bästa av allt helt enkelt.


 

Sen bakade jag lite nötkakor igår och så gjorde jag även julskinka, mums mums blev det ;)
Nu håller jag på med lussebullar, hur dom blir får vi se då det är helt nytt recept!


 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards