sakura

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Malin - 7 december 2013 19:48

Det blev inte direkt att sova i morse utan det blev en film, en nysläppt film med Paul Walker (R.I.P.) "Hours", en väldigt stark film där han kämpar stenhårt för ett litet liv och jag gillade den men kan vara något tråkig också men ändå bra. Nåja ni förstår om ni ser den!


Kom i säng halv 8 så jag sov ut ganska länge idag, efter 15 tiden gick jag upp och fixade med allt.

Sedan så åkte jag och älskling iväg och handlade och han körde ut mig till stallet då jag hade köpt spån också.


Blev ingen ridning eller något idag, jag hann inte med det, tyvärr.

Men lite klapp och morot i hagen iaf ;)


Fotade även ställningen idag, men det var mörkt så tyvärr ingen vidare bild *sorry*... 


Imorgon tänkte jag åka ut efter 16 tiden så jag kan rida bland annat och fixa i lugn och ro innan man ska kvälla :)


 

Av Malin - 7 december 2013 05:18

Ja kl är inte mer än 05.18 och jag kom hem för en stund sedan, vi fick gå hem tidigare då vi var klara. Det fanns lite annat att göra som jag förstod det men kände ändå att det vore skönt att komma hem lite tidigare =)


Så nu sitter jag här i soffan med datorn vid mig, en macka och lite oboy innan man ska lägga sig.

Funderar dock på om man kanske skulle sett någon film? Hm, nja man kanske ska spara det tills imorgon.


Nåja, jag har iaf bokat frakt hos schenker nu till Michelles paket, så hon får sina saker ;) Och mina skor blir med också så får dom byta dom. Nu har jag dragit ut på det rätt rejält så dom finns säkert inte kvar och då är det väl så helt enkelt.


Jag har även frågat mig för om hästvakt den 24:e och den 25:e och Lina kan ev, beroende på hur hon jobbar men hon hoppades på det för hon har en kompis som tjatar på att få komma ut och rida igen, då lånar Lina Sakura nämligen. Så vi får hoppas att det går an för isåfall åker jag nog ev till Örebro den 23:e, men jag vågar inte planera eller hoppas ännu.


Något jag hoppas på är om det blir av så vill jag att älskling följer med men jag vet inte riktigt vad han vill i år, förra året fira han med sin familj och detta ville han väl nästan bara vara i stugan och ta det lugnt. Men han sa något för ett tag sedan att han ville fira med mig osv. Vi får se!


------------------

Har glömt ta bild på Sakuras höställning så ska fixa det imorgon ;) Måste in på clas ohlson också för att köpa 3 till karbinhakar så att det sitter sådana på näten, det är tydligen enklare tycker dom i stallet nu när det är så kallt, vilket jag förstår eftersom jag hade ett helvete själv igår :p



Men kom på att min ställning är väldigt hög, hoppas alla når upp :p hahaha


David fick även hem elktroniken som skall has till lunchboxen här om dagen och idag orkade han kika lite på dom och den ena saken som kommer se till att öppna boxen var lite för klen så han har nu beställt en annan sak som borde funka. Så håll tummarna =D

För bara han får det att fungera så ska vi köpa hem resten av materialet. Dock velar vi över vad för batteri vi ska ha till detta. Vi får se!


Nej, avsluta här kanske ;)


Godnatt!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards