sakura

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Malin - 5 december 2013 19:43

Äntligen har snön kommit till oss, ligger bra mycket på marken så idag kunde man göra lite mer än skrittning vid ridturen.


Sakura var sjukt pigg och glad, låg på som tusan i traven så på åkern lät jag henne prova galoppen och det blev lite bus kan man säga, jösses vad hon tyckte det var skoj! Så pass så att hon tog fel galopp för mig med, snacka om ofokuserad!!


Äntligen kan man rida på mer ordentligt nu, känns så himla bra!

Hoppas på ett dressyrpass här någon dag men vill gärna rida på lite mer innan man kör lite hårdare. Hon har trots allt stått med sitt ben i en vecka nästa, iof med promenad och sen har hon aktiverat sig själv i hagen :p Hon kändes fin och sådant så tror inte det är någon fara.


Imorgon har jag morgon så jag hoppas jag orkar ta en ridtur på morgonen men vill inte vara ute för länge eftersom jag ska ut och jobba på natten (en extra natt). Men en ridtur ska det bli!


 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards