sakura

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Malin - 28 oktober 2013 19:22

Idag har jag äntligen kört bil igen =D Det är en evighet sedan nu faktiskt, körde en gång tidigt i somras eller när det var men det var inte speciellt mycket och innan det var det väl 1år sen innan typ, känns det som haha


Men idag körde jag, började som vanligt uppe vid Lugnet, regementet och det gick bra, som vanligt. Kolsvart ute dock så jag var lite nojig, haha

Sen svängde vi ner vid Sveden och åkte igenom där och sedan ut på huvudvägen mot Svärdsjö för jag skulle köra till stallet, det gick verkligen kalas och jag låg på 75 åtminstone efter den vägen.


Kändes kalas att köra alldeles själv till stallet =D Kände mig riktigt stolt och mallig, tyvärr var det ingen i stallet som jag kunde skryta för lite så det var mindre kul.. :p

Älskling väntade på mig utanför medans jag gjorde allt klart i stallet.


Med andra ord blev det ingen aktivering av Sakura, igen... Regnet öste ner en sväng medans jag var på höskullen och sen var det som sagt svart ute.

Imorgon ska jag dock rida en liten sväng på banan om underlaget tillåter det vill säga, annars vet jag inte riktigt vart man ska rida, för det är så svart ute så man knappt ser med pannlampa :o


Nåja, det löser sig!

Aktivering blir det.


Sen på onsdag ska Lina låna Sakura för en ridtur med skritt och trav, så då får hon mer aktivering sen blir det väl resterande dagar också.. Inge mer vila denna vecka, den har hon fått nu.


Idag köpte jag nytt foder, så nu får hon inge mer betfor. Blir för mycket energi bara med högivan hon får nu så det är bara dumt med extra betfor också vid sidan så nu får hon istället ett proteinfoder istället dels för pälsfällningen och sen för lite mer stabilitet i det hela. Får se hur det blir.

Hon kommer inte få många dl av det givetvis!


Nu ska jag trippa ner på stan en vända och hämta mitt paket, Sakuras andra nya täcke!


=D

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards