sakura

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Malin - 7 oktober 2013 20:08

Idag blev det en helt underbar ridtur tillsammans med LINDA =D =D

Hon fick låna Ebbe pojken idag så vi slog på en långtur och jag kom ihåg vägen som faktiskt är väldigt superlätt.


Vi red nästan 9.5km, var ute i 1.5 timma och bara njöt av hösten och ridturen tillsammans.. Blev mest skritt givetvis men även en hel del trav emellanåt och sen galopp över en sträcka i skogen.


Superkul, Sakura flåsade en del kan jag lova, men och andra sidan är hon inte van med den farten som blev idag i galoppen för Ebbe var rejält pigg och låg långt fram.


Hoppas på att vi gör om detta snart igen Linda, ser fram emot nästa gång redan nu iaf!


Hade kvällen idag egentligen men en annan tog den istället då hon red iväg vid sju tiden, så det var skönt också. Slapp jag sitta där och vänta i en timma ca.


   

Av Malin - 7 oktober 2013 20:01

Åkte en sväng själv till stallet idag medans Michelle umgicks med sin kusin några timmar under dagen.


Hade eftermiddag så jag åkte ut efter 14 tiden och gjorde i ordning med allt sedan så plockade jag in alla hästar och åkte sedan hem eftersom jag skulle fixa käk åt oss innan Michelle tar tåget hem.


Men först så var vi upp och hälsade på mormor och tände ljus <3 Älskade mormor, saknar henne så enormt fortfarande!

Sen blev det kycklingrulle för hela slanten, slapp laga mat ;) HAHA


Sen var kl så pass så det var dags att gå och lämna Michelle vid tåget, trist nog. Tiden gick alldeles för snabbt, som alltid när man har kul.


Miss you sis <3


 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards