sakura

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Malin - 4 oktober 2013 20:48

Och idag har jag, Michelle och Mica varit upp och hälsat på syster på BB =D

Michelle och Mica åkte dit igår också men eftersom jag åkte till stallet så hann inte jag med dit då.


Men iaf så är det verkligen världens sötaste och finaste liten bebis, hon är så goooo!!

Har tagit mängder med bilder på henne men det får hållas.


Sedan har vi fikat, kanelbulle och julmust som Mica bjöd oss på, mycket snällt!

Kikat in serier, TVD bland annat ;)


Nu handlat och donat..


Michelle försvann till sin kusin för middag och mys efter BB och då slöa jag bara i soffan framför serier, varit så trött idag.


Lina tog Sakura då hon hade en vän som ville rida Ebbe idag, allt hade gått superbra där, så snäll och rar.. Så skönt hon sköter sig!

=)

Av Malin - 4 oktober 2013 13:56

Nu har jag en hel del att uppdatera om, typ :p


I onsdag åkte jag ut med Lina till stallet och hjälpte henne me em-passet!

Verkar funka hyfsat bra med uppdelningen av höt under dagarna men Sakura är inte nöjd ändå, hon är hungrig och jävlig och tror det kan vara för att Ebbe gärna vaktar höt i slutet (när dom käkat ur ena nätet).

Så får se om man ev lär fixa en till ställning på något sätt, isåfall utan tak gissar jag på. För jag vill ju att Sakura ska kunna käka utan problem, hon blir inte trevlig i humöret när hon är sådär hungrig.


Skit samma!

Jag red aldrig idag för jag mådde inge vidare men jag longerade henne iaf en sväng och det gick sjukt jävla bra =D NU skulle jag haft kameran ;) Men det är väl som alltid när det går bra...

Men Lina tog två bilder på oss innan intaget, dock inga fina men nåja :p


     


TORSDAG...

Idag kom Michelle hit idag, underbart <3


Även älskade lilla Emmie kom till världen, min äldsta syster och hennes man fick sin första barn idag och det är den finaste och sötaste flickan jag sett alltså. Otroligt söt <3


Här är hon, Emily (Emmie) <3

   


Åkte ut till stallet ganska sent idag också så det blev ingenting mer än att fixa allt i stallet :/

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards