sakura

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Malin - 13 oktober 2013 20:45

Jepp, då var det åter söndag och det är dags för lite arbete igen. som jag känner just nu så skulle jag bara vilja krypa under täcket och sova hela kvällen och natten. Känner mig skitseg!


Men iaf, idag tog jag och longera grisen för jag ville se om det blivit någon förbättring i höger varv men det ser i princip likadant ut. Nu har jag iof inte ridit mer än två ggr barbacka men iaf, haha

Skippar iaf nya sadeln oavsett och hoppas att någon vill köpa den för nu är den använd och går ej att skicka tillbaka direkt.


Longeringen gick riktigt jävla bra, jättefin var hon och gjorde det jag bad om, något seg och olydig för mina kommandon idag emellanåt så fick vifta lite med spöt några ggr, men annars kanon.


Tog båda galopperna jättefint, lugn och fin trav osv. Inga bus eller dumheter.

Fick komma in och få morot innan jag började galopparbete (tog bara lite i bägge varv) och då öva vi pussa också vilket sitter väldigt bra, men efter det så tyckte hon att hon var klar, ville inte alls gå ut på spåret igen men till slut så. Lite smågrinig först men det skiter jag i ;)


Riktigt nöjd, imorgon blir det nog bara en liten skrittur i skogen =)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards