sakura

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Malin - 12 oktober 2013 20:43

Bilder...

Av Malin - 12 oktober 2013 20:33

Vilket strålande väder det var idag, så varmt och skönt också =D


Perfekt ridväder och så blev det med. Tog en tur förbi Ann, barbacka igen.... Jag kommer nog få tillbaka min balans nu iaf om det ska fortsätta såhär, haha

Det gick iaf bra, pigg som tusan var hon kan jag lova, pigg och framåt och bjöd på fint.


Försökte ta galopp ett par ggr när jag bad om flytt åt vänster, men efter lite om och men så fattade hon sedan ;) Men det blev lite skutt i och med galoppstegen så jag trodde jag skulle åka av några ggr. *hua*


Försöker böja henne en del ute också och hon släpper väldigt fint nu även om hon inte riktigt är villig i början, då går hon liksom lite som en banan med huvudet åt fel håll, ääh skit samma och förklara... Sne/stel är hon men det verkar släppa ändå.

Hon har lätt för kort galopp, haha... Tror nog vi ska kunna få till galoppera fint under vinterns gång men just nu jobbar vi med att få henne likställd i sidorna.. 


Nöjd till tusen trots lite fegheter och allt hon höll på med idag ;) nerver alltså =)


Nu på kvällnnigen har jag och älskling varit hos Sanna, Larse och lilla Emmie <3

Vi har fikat och pratat och jag fick hålla i lilla bebisen så hon låg och sov hos mig under nästan hela tiden, hon är SÅ söt!!


   

Av Malin - 12 oktober 2013 05:57

Den är så vacker!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards