sakura

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Seeeent

Av Malin - 19 februari 2013 19:45

Idag blev det väldigt sent med stallet eftersom jag hade en Manhems tid idag, och den tog 40min också och ändå glömdes det bort och ta bort en sak på insidan av min ena tand, grrr... Jaja, får komma ihåg och säga till om den när jag ska dit om 6v igen :)


Usch vad jag står och svär lite när jag mockar ena boxen nu :p torv är inget jag tycker om för skiten, blandas den runt där så ser man fan ingen skillnad på jordknölar och bajskluttar... Jaja, det kanske man lär sig med tiden? ;)


Fortfarande helt OK i stallet ,*peppar peppar*


Hann bara med en snabbsväng i skogen med Pillan idag, hade planerat Lennart rundan med henne men så blidde det ikke :( Blev istället en barbackatur med liiite trav för jag hade då urkass balans idag.. 


Imorgon kommer A igen och ska rida Pillan, jag vet inte alls om jag är pepp på att rida dock, men det återstår och ser helt enkelt.

Hon vill kunna prova på mer i trav och galopp, vart fan ska man rida när alla dom vägarna är upptagna av alla SKIT skidåkare??? *grr*


Aja, vi får väl se imorgon hur det blir...

Sen tänkte jag se om hon kanske vill prova och ta Pillan själv någon dag, vill ju se att hon klarar även det liksom.

Men detta OM hon känner för att prova igen.


Vi får se på den punkten...

Imorgon eller i övermorgon ska jag och Michelle slå oss ner och lägga fram en plan över hur vi ska göra med Pillan.. Ska bli så spännande, äntligen börjar det dra ihop sig!

Jag har redan pratat med min ex hovis där i Örebro och han tar sig an henne mer än gärna igen :) Känns bra!


Sen är det stall, vi har några som känns rätt hyfsade, men JAG har fortfarande inte sett något och mor och Michelle har hunnit kika på ett av dessa tre.

Det ingår allt i dessa 3 stall också, dock i det ena så kan det vara så att man lär hjälpa till med morgon på helgerna.


Sen har vi Karlsdal, där vi stod förut.

Dock har dom ju byggt stora vägen osv osv där så jag vet inte om man faktiskt vill vara där nu mera :/ Michelle lät inte som om hon var så sugen. Fördelen där är ridhuset då ;) Hehe


Aja, vi får se...

Vi hittar nog något snart!


Jag ska själv kolla med A om ev bete och platser i lösdriften snart, det börjar närma sig och tänkte se om man kan få boka två platser redan :p

Betet kanske jag kan tänka mig och ställa med Pillan på OM Michelle inte tar henne lite tidigare som till betetssäsongen... 


...... Vi får se, åter igen ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards