sakura

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Malin - 17 februari 2013 21:00

Bilder från idag, filmen är ej klar så imorgon kanske ;)


                                                           


Från mobilen :p

           


Av Malin - 17 februari 2013 20:45

Helt underbar dag idag måste jag säga =D


Jag och Michelle drog ut rätt tidigt till stallet då vi skulle ta en ridtur tillsammans.

Fixade allt i stallet för sedan fick vi jaga lite hästar, knappt det för dom sprang för sig själva så det var rätt kul och se.

Sedan fick jag in Sakura och sedan även Pillan!


Fixade iordning dom och stack sedan ut, duktiga Miraz fick stanna kvar hemma.


Vi red bort till Lönnemossa och läskiga vägen. Riktigt mysigt var, underbart väder.

Vi både skritta, travade och galopperade idag och dom var så snälla och lugna hela vägen.


Galopp i nysnö, heeeeelt underbart verkligen <3

Sedan hoppade vi över 3 stycken träd också, och det sista flög vi över så det skrek om det. Jag kan säga att jag flög högt i sadeln så pass så jag nästan åkte av och på det så höll jag nästan på och kissa på mig också HAHA
Men jag gjorde inte det, tur nog ;) haha


Sedan ble det skritt hela vägen hem, riktigt nöjda hästar och ryttare för den delen.

Varma och trötta och svettiga men också blöta från all snö såklart.


Miraz.....


Sedan var det dax för Miraz tur, eftersom jag hade Michelle med mig så tog jag chansen att få lite bilder på oss och ev någon liten film, och så blev det också ;)


Vi red bort till ena åkern och red lite där, gick riktigt bra och hon var mjuk och följsam. Bjöd på riktigt fint i alla gångarterna och det var superkul.

Vi fick en riktigt fin travbild på oss, tyvärr så slänger Miraz huvudet på sned så det var himla trist, tänker dock lägga ut den för det!


Vi red nog inte mer än 10min för hon satte allt så himla bra idag!

Riktigt nöjd över lillfisen som visar framfötterna dag för dag.... Trodde på lite luftsprång eftersom hon tycker om öppna ytor men ingenting, inte ens försök till det.


Hon brydde sig inte om tåget som åkte förbi heller utan kollade bara på det men inget mer!

Min lillfis börjar bli stor!!


Slänger in bilder och ev en film om jag lyckas ladda upp den, alltid krångel för mig och göra det här inne :(

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards