sakura

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Malin - 8 februari 2013 12:46

Orkade aldrig köra en update igår för jag var helt död och hamnade i soffan resten av kvällen tills jag la mig.


Hade iaf en tjej ute idag som fick rida Pillan, en ny tjej.

Allt gick riktigt bra, Pillan var riktigt mjuk och fin och lyssnade lika bra som alltid!

Hon busade till en gång i galoppen (inför avsaktningen).


Tjejen vill prova henne mer så vi får se hur det går då.

Har en till väldigt intresserad tjej av Pillan, har en hel massa intresserade men en del är yngre och jag 

tar dom äldre först och främst då jag inte vill att det blir något spring i stallet. Tror jag inte stallägaren vill heller för den delen!!


Vi har prel, bokat söndag och jag tror hon ville prova henne själv då. Vi får se, hon visste inte hur underlaget skulle bli så hon sa att vi har söndagen vid ett "öppet förslag". Hon bor inte i Falun nämligen!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards