sakura

Alla inlägg den 13 februari 2013

...

Av Malin - 13 februari 2013 20:54

Igår blev det löshoppning med Sanne!
Aramis och Miraz verkar tycka om varandra väldigt mycket också :)

Löshoppning gick bra till en början, dom hoppa ca 60cm som max, så duktiga så.

Men hästarna i hagen störde dom båda en hel del och det slutade med en del show och vägringar.
Miraz dumma sig några ggr och Aramis gjorde det också, två ggr tror jag.

Så vi fick börja om så jag och Sanne hjälptes åt och sprang med Miraz. Då var hon så duktig så igen :)
Så vi avslutade med att låta henne hoppa ett snett hinder!

Inga problem. Hon har lätt för och hoppa och ser ut att ha en fin teknik.
Aramis var super glad och taggad! Haha var så kul och se...

Var två trötta hästar och även vi efteråt så dom andra två fick vila!

IDAG....
Älskling körde ut mig idag så jag mockade bara å vattna dom.

Så imorgon får vi se vad som händer, vad jag är på för humör ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards