sakura

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Malin - 28 augusti 2011 21:21

Idag hämtade vi sadeln och Mica blev med också eftersom hon skulle hjälpa mig med hagen samt rida Sakura.
Jag kollade faktiskt inte så mycket på sadeln kom jag på nu :o Inte heller provade jag den, haha

Får göra det imorgon ;)

Vi fixade bara lilla hagen, Amelia kom ut och hjälpte till också så det gick fort. Var bara att sätta om stolparna lite granna och dra tråd. Tänkt vad regn och blåst kan förstöra sådant där :o

Sedan blev det rida för dom två, jag följde med och promenerade :) Lillan fick stanna hemma i boxen och gotta sig med hö.
Vi gick till Lönnemossa och vände, gick kanon!

Sakura var dock väldigt pigg så när Mica trava på vägen hem blev det lite galopp och när hon bromsa henne så små hoppa Sakura lite och ruska på huvudet som "vadå jag vill galoppera", sååå söt!!

Sedan var det rask takt hemåt!!

Väl hemma fick dom käk och vi gjorde dom klara för att få gå över i lilla beteshagen och det blev dom riktigt glada över ;)
 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards