sakura

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Malin - 18 augusti 2011 21:17

Lite bilder från idag, fotade med mobilen så inte bästa bilderna kanske :)


               

Av Malin - 18 augusti 2011 20:28

Väldigt mysko väder har vi hatf idag, men jag tog mig ut till flickorna när solen titta fram, tog givetvis för mycket kläder på mig med :p

Att gå med lillan och Sakura i varsin hand är inte kul för Sakura går snabbt och lillan går sakta men håller sig gärna också bakom Sakura, hon kan gå bredvid och till och med framför men ja :p Träning blir det ;)

Dom fick komma upp och beta lite i vinterhagen, fick även sin kraft och det är så kul och se att dom tar sig, lillan börjar bli riktigt rund och fin nu också!

Amelia vet jag inte om hon gjort något med Pillan idag?
Igår fick dom iaf vila precis som dagarna där innan eftersom Sakura saknar en sko fortfarande.

Sanne försökte få av den i förrgår tror jag? Men den satt skithårt och Sakura tröttnade efter ett tag och protestera ganska rejält på slutet, sen blev det massa illalåtande saker runt om, stackaren!

Fick iaf tag på den nya hovisen som Mulle rekommenderade!
Så hon kommer under helgen för att slå på tappskon sedan så kommer hon v 35 för att sko alla.
Eller ja, verka lillan iaf och Sakura får behålla enbart i fram igen, har inte märkt av något nu så det kanske var extra vassa stenar bara?
 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards