sakura

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Malin - 4 augusti 2011 20:52

I måndags red jag ut igen med Amelia, en längre tur men otroligt härligt och trevligt, Sakura skötte sig super som vanligt!!

Tisdagen så köpte jag stolp och mustang protein ++, det fodret gillade från när jag gav Sakura det, hon gick upp i hullet fint på en gång!
Så nu får Sakura och Miraz det, vänjer in det tillsammans med sojan först...
Avmaskade även Miraz idag vilket gick kanon :)

Sedan tog jag och Amelia även Pillan till och hämta med med vagn, det gick kanon så Amelia körde henne tillbaka och jag satt bredvid, vi sa att vi ska försöka hålla igång med körningen nu, det är så himla kul alltså!

Sakura fick vila :)

Och onsdagen släppte vi hästarna på bete i stora hagen igen, jösses vad glada alla blev alltså, himla kul och se :)
Vila för  Sakura då Amelia red en sväng på Pillan!

IDAG!
Idag så red jag och Amelia igen, mycket trevlig och fin tur. Snälla hästar som vanligt!
Vi träffa på två älgar i skogen med, en med horn och en utan, vi red närmare och kika på dom med, dom är så otroligt stora och fina djur. Alltid lika kul och rida på dom :)

BILDER!!!! 
                                                                                       

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards