sakura

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Malin - 14 augusti 2011 19:53

Två bilder på Miraz som jag fick utav Jenny förut, samma dag vi hämta henne!!!


 
 

En fölbild också som jag fick utav uppfödaren!  

Av Malin - 14 augusti 2011 19:24

Mor, Michelle, Maja och Mica kom upp till Falun igen igår eftersom mormor blivit riktigt dålig igen :(


Michelle sov iaf hos mig, så vi var faktiskt ut till hästarna en sväng igår kväll :)
Mycket knott och satans småskitar var det, fy fan!


Michelle gillade lillan tror jag :) Väldigt kelsjuk var hon och gick fram till Michelle direkt när hon såg henne, alla skulle fram och hälsa. Sötisar! 


IDAG!!


Idag följde mor, Michelle och Maja med till stallet och lilla Diva såklart!
Både Sakura och lillan blev helt kära i Diva som satt uppburrad i mors eller Majas famn under hela tiden i hagen, dom nosa och nosa på henne. Så söta!
Sakura försökte smaka lite på tassen också tror jag :o Hahaha Men försiktigt!


Lite bilder blev det så jag bjuder på några, det är både från igår kväll och idag.
Dock från mobilkameran....


                                 

                                         

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards