sakura

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Malin - 27 augusti 2011 22:14

Jaha då är planerna igång för att bygga höhäcken, David skulle väl ha gjort den men jag vet inte om det blir så. Jag tänkte iaf åka och köpa virket imorgon, om det går in i bilen? :o
Hjälp det kanske det inte gör kom jag på!!

Aja, det ska iaf bli en 6 kantig där 3 sidor blir 80cm och sedan 3 sidor 150cm. Själva höhäcken blir sedan 125cm i diametern.
Tror den blir bra i slutändan, spännande och se hur länge den håller :p hahaha

Här är en bild på en annan som jag fick iden ifrån :) 
   

Den kommer i stort sätt se ut sådär!!
Men inte med dom färgerna.... 

Av Malin - 27 augusti 2011 18:37

Idag möttes man av skitiga hästar i hagen, jag skulle bara dit och ge dom mat eftersom karln skulle fixa käk men det glömdes bort i det ögonblicket då man såg skita hästar :p

Pillan fick gå in i boxen och käka lite hö medans dom andra två fick sin kraft!
Sedan så tog jag in lillan på gången och satte fast henne där, tog och borsta henne rejält, gick faktiskt väldigt bra :)
Fick även borsta nere vid karlederna vilket hon inte direkt tyckt om förut, hon gick undan lite men jag pratade lugnt med henne och berömde mycket.

Hade ju tänkt mig gå upp en vända i skogen med henne också men eftersom jag bad karln fixa käk när jag stack så blev det ikke så.

En dag imorgon också, vi får se vad den erbjuder sig!

Hittade ju en riktigt snygg och trevlig häst till Amelia som jag hade hoppats vi skulle åka och kika på men ska nog meddela henne om att vi inte kommer, hon ville veta oavsett liksom.

Det var synd, för det tror jag kunde varit något för Amelia minst sagt! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards