sakura

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Malin - 6 augusti 2011 21:09

Vila idag för Sakura!

Amelia tog upp Pillan och trickträna med henne i vinterhagen iaf, dom är så duktiga och hon är så seriös, kommer sakna henne den dagen hon lämnar oss :( Önskar dock att hon aldrig skulle göra det, Pillan gillar henne också och dom har ett speciellt band mellan varandra!

Själv så fick mina flickor kraft nere i hagen, jag själv trickträna lite med Sakura, yoga... Hon gör det superfint på ena sidan men andra nja. Hon var på gång två ggr idag men snurrar gärna runt på den sidan, sen blir det inte bättre när lillan sprang vid mig för att ha gott med :/ hahaha

Pratade med Agneta häromdagen också, min blivande NH-tränare. Hon kommer ut direkt när jag hör av mig, inväntar paddocken bara.
Jag kan åka med Sakura till henne om vi haft drag på bilen och en villig karl vill säga.

Men jag tror Amelia ville börja, hoppas det för det vore kul med sällskap!
 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards