sakura

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Malin - 27 januari 2010 20:33

Nu är det bestämt efter lite mera snack!
Pamela kommer betäckas i april månad tillsammans med ett annat sto som Sabina kommer betäcka.

Så förhoppningsvis kommer alltså TVÅ Luzifers bebisar nedkomma under mars 2011!

Snacka om att man längtar då :p Sjukt mycket!
Saknar dräktighetstiden och fölistiden!! Så det ska bli sjukt kul.
Och denna gången så är vi TVÅ i samma stall som kommer ha dräktiga tjejer så det kommer ju vara extra kul liksom, speciellt sen vid vaket.. Weeeee

Sabina, vi kommer ha sjukt kul.. Hoppas bara båda tar sig och att ingen kastar. Vore himla tråkigt :(

-----------------------------------
För övrigt...

Så har jag och Sabina duschat Bonus, lr jag höll i och hon gjorde jobbet :p Riktigt stilig blev han efteråt och han var väldigt lugn och fin!

Sakura fick ännu en natt inne eftersom hon fortfarande var väldigt blött när jag tänkte släppa ut henne. Skönt att det gick och ordna.
Har ju inget täcke till henne eftersom jag inte behöver något till henne....

Bra dag, men det snöar som FAN... Vägrar ge med sig liksom...
Har fan kommit 2dm under dagen.. Usch...
VILL HA SOMMAR!!!!

Aja, må väl alla!!

Här är PAMELA!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards