sakura

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Malin - 13 januari 2010 13:00

Blev hemma även idag, igår kväll satt jag inne på toan i säkert en 20min för spyan var på väg upp, men kom den? Nej, den la sig...

I morse när jag vakna var jag mer död än levande iaf, ögonen rann, snoret rann, ont i halsen, hosta och nysningar.. Vad är detta för skit egentligen?
Jag har inte tid att vara sjuk, gaaah..

Imorgon SKA jag gå iväg hur mycket näsan rinner lr gud vet vad.. Hatar att bara sitta hemma och må dåligt, dricka massa te för att hålla sig varm. Vi har 19 grader här hemma oxå, i köket.. Så det är SVINKALLT inne i lägenheten, det gör fan inte saken bättre, måste maila KS så dom får täta fönsterna till och börja med, om det hjälper så är ju det bra.

Pucklat på mig kläder, har ljus tänt överallt, men ja.. Fryser gör jag iaf :(
Blir nog en varmdusch snart..
Ser ut som fan alltså, röd runt ögonen och i ögonen :p Ingen vacker syn, hahahaha

Må väl alla friska människor ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards