sakura

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Malin - 15 januari 2010 17:59

LITE suddig bild men det är för att jag gick snabbt bakåt för att få bilden :p Men den duger, man ser att Em tömkör henne.
Grimman har dock åkt ner, suck :p

Inatt fick jag inte sova så bra kan jag lova, gaaah...
Vakna av att man inte kunde andas alltså, så jävla ont i halsen hade jag :( Sedan kunde man vakna utav nysattacker (David vakna tydligen med men han kunde somna om tur nog).

Så jag gick upp halv tio idag, trökat hela dagen, snorat och fryst. Druckit massa te..
Satte upp nya gardiner i vardagsrummet samt fönsterlampor i kök och vardagsrum. Var på tiden ;)
Men slut var jag efter :o

Sedan vid halv 3 så blev jag hämtad av gull Em, hon skulle tömköra Sakura idag, första gången på över 3 månader.
Gick faktiskt väldigt bra, vi öva att låta henne gå först med vilket jag tycker gick kanon.

Att svänga gick sådär, men tror hon fatta till slut faktiskt. Hyfsat iaf, lr vad tror du Em?
Vi gick i skogen först men det blev för jobbigt att pulsa i snön så vi vände och givetvis vart det liiiite tafs med att fortsätta förbi uppfarten hem till stallet, men till slut gick det ;)
Och det gick bra, dock säkert för att jag gick först lr bredvid eftersom vi då gick efter bilväg och så som folk kör där så vågar jag inte låta henne gå helt fritt....

Borta vid grusvägen jobba vi lite med att gå först igen samt svänga och som sagt. Tror hon fatta poängen till slut MEN hon är en bestämd och envis liten tjej och ger sig absolut inte, sakta långsamt som en annan sa :)

Helnöjd med dagen, just det. Em var gullig och svängde förbi Dalvik, fick lov att köpa någon slags krafft eftersom jag ska ge B-vitamin, och vill inte ge betfor eftersom det fryser :S
Så det blev Fibergi Låg, det trodde inte dom jag snacka med skulle vara sådan fara tills analysen på hösilaget kommit, sen blir det bara liten giva.

Aja, nu ska jag nysa vidare och gråta lite här hemma, men ha det bra alla!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards