sakura

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Malin - 1 januari 2010 23:06

Och den har inte varit någe speciellt.. Har i princip legat/suttit i sängen hela dagen :p

Har varit så sjukt slö sen jag vakna att jag bara suttit framför datorn.. Sett på filmer och chattat med vänner.


Imorgon skulle jag och karln ha åkt till Ikea för att köpa en ny säng åt mig, äntligen liksom. MEN givetvis blir inte det av nu eftersom hans kära kusin messade om en stugtripp igår kväll...

Den vill inte karln missa men jag tacka nej direkt till den, jag vill ju till Valbo liksom. Så jag har försökt att övertala honom men inte alls lyckats.

Nu för en stund sedan så fick jag veta att det kanske inte ens blir någon stugtripp utan det kan bli nästa helg lr längre fram.


Tyvärr är det försent för att säga wee till Ikea för vi har ju ingen egen bil. Vi brukar låna utav svärmor lr svärfar och i detta fall lär det bli svärfar för hans bil har drag. Och han brukar vilja veta i förväg om vi vill låna bilen.


Så jäkla trist alltså.. :(


Skulle även åka förbi Nathalie och köpt ett sele utav henne men det blir inte heller av. Jag är ganska irriterad faktiskt.


Så jag tänkte att det får bli Sakura (Om jag lyckas fixa skjuts). Det går ju inga jävla bussar ut till där jag har henne under helger så det är hopplöst.
Sedan så får det bli en tripp till min äldsta syster och hennes man, för min yngsta syster är där på besök.
Och dom baka dessutom pepparkakor igår, mmmm... ;)


Perfekt dag!
Men sen kommer karln och säger att vi ska städa imorgon om det inte blir en tripp till stugan för han och kusinen.

Jag har nu planerat min dag och så vill jag ha det!

Städdag, det går väl att klämma in någonstans kanske ;)


Aja, detta är min första blogg jag skaffat mig och vi får se om det blir något mer utav det.
Kan hända att jag aldrig tittar in här igen ;)


Hahahaha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards