sakura

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Malin - 16 januari 2012 17:29

Idag blidde det inget stall alls för mig, min rygg har strular en massa för mig idag :( Fan ont jag har och det blir inte bättre av alla tunga böcker och lådor man får bära runt på när man jobbar.


Sarah är ute i stallet nu och Pillan vill tydligen inte komma in idag, gick bra att vara vid henne tills hon såg grimman då la hon öronen bak och vände rumpan. Dåligt väder och surt humör antar jag :p

Amelia ska gå ut och hjälpa henne nu så vi får hoppas dom får in snuttan!


David ska lägga över photoshop igen till mig, jag kom igång lite med det för något år sedan men sen har det varit dött och ja... Så det blir väl att börja om från ruta 1 igen då... Haha
Men lite kul tycker jag det ska bli iaf, jag älskar ju bilder men jag är å andra sidan en sådan som vill att det ska gå fort också, oftast.


NYHET, UPPDATERING! 


Som jag skrivit förut i bloggen så ska jag visa Miraz i sommar på arab riksen i Augusti, hon ska då skickas till en handler på träning innan själva riksen, sedan visar handlern även henne där.

Nu fick jag veta att det är någon utställning även i Uddevalla, någon mindre tävling då som tex är bra för en nybörjare ;)


Jag hade gärna sagt ja till bägge men det är fan inte billigt detta kalas, bara handlerträningen inkl 1 visning går på 5000kr och ska jag även visa på Uddevalla så blir det 2500kr till. Sen ska anmälan för bägge utställningar betalas, bensin, hyra av tranport, shaufför osv osv betalas också. 

Jag är INTE rik vilket är synd såklart!


Uddevalla är den 20 maj iaf och riksen 17-19 augusti (blir bara dagen visningen är). Blir att mellanlanda i Örebro för nattning också för det är annars på tok för lång bit att åka på engång (ca 6-7tim).

Blir det Uddevalla också så blir det mellanlandning även då i Örebro.


Bläää, jag vet inte... Fundera får jag göra iaf!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards