sakura

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Malin - 28 oktober 2011 19:38

Igår åkte jag och Mica till Örebro eftersom älskade lilla Eddie fyllde 2år i tisdags :D

Jag fick ledigt även igår så jag och Sarah skulle egentligen ha tagit oss en liten tur men kom på mig själv att jag inte hinner med det eftersom jag måste ta en buss vid kvart i elva till stan.

Så jag åkte ut till stallet före åtta och mocka, fixade vatten och gav alla kraft!
Sedan storborstade jag lillan så hon blev riktigt tjusig, fick även pälsglans i manen vilket gick ruskigt bra, lite läskigt men det gick kanon för det!

Var hemma vid halv tio och då duscha jag och fixade mig inför tåget....

Vi beställde kinamat hem sen kollade vi på film, Mr poppins pingviner. Riktigt rolig film, men en film jag även kan rekommendera är Zookeeper, den är fan ruskigt kul!! Hahaha

IDAG: 
Idag vakna jag utav ett mess av Sarah vid tjugo över tio, hon har dragit på sig en rejäl förkylning och feber stackaren, känns såååå hemsk att vara här just nu eftersom hon är hästvakt åt Sakura. Och hon har även mockning och vattning fredag + lördag.

Hoppas hon säger åt Amelia i värsta fall, hon har även fått hosta så det gick inte fort med mockningen hörde jag :(

Stackars tjej!

Jag själv gick upp och färgade håret när jag snackat klart med henne vid elva, sedan blev det stan.
Vi (jag, Michelle, Mica och mami) mötte upp Rickard då Eddie skulle få vara med oss på stan, vi gick först på toa sedan gick vi och börja med att ta hål i örat :)

Så nu har jag mitt efterlängtade hål i uppe i örat, fy fan vad najs alltså!
Ska kika efter en ny näsplutt vilket jag glömde idag :/ Funderar även på att ta fler hål, bredvid mina andra

vanliga hål då. Vi får se!

Vi var en sväng till HM, sen in på banken och fixade mitt VISA som aldrig blir bra. Men nu jävlar är det på väg hem i lådan ;)
Sedan hämtade jag och älskade Michelle våra biljetter till Abduktion som vi ska se ikväll =D
Vi ska väl snart ta och röra på oss tänkte vi.

Just det, köpt present till älskade Eddie idag med, pangpris på en sak som kostat nästan 600kr, så jag hoppas han blir glad!

Sen frågade jag Lukas också vad han önskar sig när han fyller år snart (han kom ner till oss sen också). Men han vill ha massa bakugan (stavning?) som vanligt, försökte få han att vilja ha sådana där racerbil banor, där man har handkontroll och dom åker runt snabbt på svarta banor med lopar osv :p Men  det ville han tydligen inte ha :p

Vi får se vad han får, en månad kvar nästan tills han fyller (23 nov).

God kväll alla!! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards